Bloggandet var kanske inte min grej...

... men jag tycker att det är lite roligt när jag väl gör det. Skjuter bara upp det lite för länge, vilket slutar med att jag inte har några läsare, men vad gör det, jag tror att jag ändå träffar de som läser den här bloggen varje dag, så de behöver jag ju inte uppdatera för ;)

Men sista dagen på lovet, tänk att vecka 9 redan har passerat, 25 dagar till påsklov för att ta Saras uträckning och sen känns det som det är slut, efter påsk är det typ samling, Brügge och slutspurt kvar, det känns lite konstigt.
Under lovet har jag inte gjort så mycket, jobbat lite, varit med Oscar och glömt bort/ inte hunnit plugga. Borde sitta nu med naturkunskapen som är prov på imorgon, men helt plötsligt blev bloggen intressant;) Jag ska göra det, måste bli av med det, men om kanske en kvart;)

Hjälpte Isabelle att flytta in Jonas i helgen, tänk att de flyttat ihop, efter bara 9 månader ihop. Då kan men kanske säga att det känns rätt.

Jag har det bra, en underbar pojkvän! Som tyvärr lyckades springa på någon bakterie, så han har varit magsjuk sen igår. Mycket tråkigt, eftersom det slutar med att jag sitter själv, både igår och idag. Var det där mycket själviskt att säga? Han är nog på bättringsvägen, men ingen skola för honom imorgon, skulle i och för sig inte säga nej till det jag heller.

Jobbade på Alverbäcks i helgen, min näst sista. Nästa helg Konsum och sen blommorna igen, det känns bra, skönt att få ett slut på dessa upptagna helger och tidiga mornar, kanske få ligga och mysa i sängen en hel dag med min älskling! Jag tror att han har saknat det i alla fall ;) Men jag ska inte klaga heller, att ha två jobb när vissa inte har något, det ska man ju ta vara på, vilket jag har gjort, lite duktig får jag nog säga att jag har varit. Men det ska i alla fall bli skönt att få varann helg ledig, har ju trots allt lite tid kvar i skolan.

Min morfar har bokat resan till Paris nu:) Den 8/4 bär det av till Arlanda där flyget ska mig, morfar och hans fru Paula till något lyxigt hotell. Detta är min studentpresent från dem, undra om man kan få en bättre, jag tror inte det :)

Nu blir det att plugga denna trevliga söndagskväll!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0