sexy fish

Oj, ingen vidare uppdatering här va, inte okej, men vad ska man göra när det inte finns så mycket att berätta. Jag är inte Sara som skriver så mycket och roligt, det här är mer jag :)

Men vad har hänt sen sist, jag skulle säga ganska mycket. Både jul och nyår hann passera, utan att varken julkänslan kom med eller att ett nytt år började. Jag jobbade bland annat på julafton, det kan ju ha varit en faktor till den sviktande julkänslan, men vad gjorde det, det var bra ändå!

Nyår var en trevlig stund, i alla fall vad jag kommer ihåg av det. En hel del fyllesnack blev det, vissa mer opassande en andra, men det tog inte så farligt mycket skola.

Sista veckan på lovet tog sin början och det började verkligen med en rivstart! Jag och systrarna tog fram våra bästa sångröster och framförde en sång till morfar som fyllde 75, en mycket bra fest, sånt borde bli av oftare, men inte för ofta.
Den veckan sprang iväg och lite ångest inför skolan närmade sig. Gömde ångesten i lite jobb och absolut inget plugg vilket egentligen hade varit bättre att byta plats på, men sån är inte jag.

Så idag, torsdag kväll, lite för sent för att försöka göra ett resolutionstal som jag absolut inte är bra på, mår jag väldigt bra, mitt upp i allt kaos finns det en trygg ö, vindstilla men ändå mycket skydd till hands, det gillar jag, känns väldigt säkert, något som styr upp. Det pirrar alltid lite i magen och det känns bra, en varm känsla i bröstet sprider sig också, så här har det inte varit på länge!

Nästa vecka blir lite annorlunda, spenderas på Östra Real, samtidigt som att tiden närmar sig Idre och vecka 9, en vecka som jag inte riktigt vet hur vi ska få ihop, måste lösas så att jag inte blir så sjukt stressad.

Snart sova, först göra ett sista ryck med plugg för i kväll.
Jag ska jobba på uppdateringen :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: therese

FIN BILD, PUSS<3

2010-01-17 @ 23:44:10
URL: http://thereseal.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdateeeeera oftareee! :D:D

2010-01-27 @ 19:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0