Höstlov!!

Nu är det äntligen här, det efterlängtade höstlovet. Det känns helt sjukt, det har gått så fort, liksom vad har jag gjort för vettigt den här veckan :P

Ikväll är det Höglands Halloween- fest ute i Spökhuset, vadå perfekt för en läskig och skrämnade fest? ;)
Sjukt mycket att fixa har det dock varit, affischerna kom inte upp förrän på tisdagen så många hade redan gjort upp planer vilket gör att än så länge har bara 35 personer köpt biljetter, jag hoppas däremot på att det kommer fler som vill köpa i dörren! Det här ska i alla fall bli skitkul! Vi måste börja visa högländarna att Högland = Fest! Vilket fall ska ettorna få veta det, de har kommit till en rolig skola!
Tyvärr måste ju jag gå hem tidigt, åker imorgon klockan 7.30, tror att jag måste ta 01.10 bussen hem, men det är kanske ganska lagom. Lite vin blir det väl också, vill dock inte bli för full och vara bakis på bussen, det skulle bara vara pinsamt!

Så, nu blir jag borta en veckan, en underbar vecka. Lugnt och skönt kommer det vara, komma ifrån en stund!
När jag kommer hem är det bara en månad kvar! :)

En veckan, tjohoo!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Martin

Kommer sakna dig, men ha det suuuper! Puuuuss!

2009-10-24 @ 12:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0