Varmt och skönt!

Jag sitter här i reception, ända stället med internet så jag surfar lite, kollar lite facebook och övriga bloggar. Hann även prata en jätteliten stund på msn med Oscar och Therese, det var trevligt:)

Känner mig lite varm och seg, brände mig tyvärr idag på ryggen. Borde inte ha hänt eftersom massage killen sa att vi inte skulle behöva ha sololja, så därför smörjde inte jag in mig och vad blev det av det? men jaja, det är smällar man får ta;)

Men i övrigt är det verkligen toppen skönt, äter galet mycket mat och nu börjar det likna lite Paris i våras, vin har nästan blivit saft, dricker det varje middag och sen slinker ett par drinkar ner också ;) Så jag ska verkligen inte klaga, så här bra har jag inte haft det på länge:)

Nu ska jag ta och gå tillbaka till mitt rum, kolla på en film sen sova som en stock;)
Upp tidigt imorgon för att ligga och pressa så länge som möjligt;)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0