var tog tiden vägen?

Hallå! Det är helt sjukt vad fort tiden går just nu, min helg är slut och jag har inte gjort riktigt allt jag tänkt att göra. Sjukt iriterrande. I lördags var jag och mamma på Salvador Dalí - utställningen på Moderna Museet. det var en bra utställning, men den i Florida var mycket bättre, häftigare typ:)

Jag hann i alla fall övningsköra, både jag och mamma var ganska sega så det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss så därför fick jag öva massor. När vi ändå var ute och rörde på oss så svängde vi förbi min morbror Arvid, beställde lite thaimat och lekte med min sextremt söta kusin, maten var sjukt god:) Tyvärr är en av mina andra kusiner sjuk, om jag minns rätt så har han fått hjärnhinneinflamtion och orkar inte göra någonting alls, stackare. Jag måste försöka ta mig tid och åka ut till honom när jag kommer hem från ...

... Egypten, wohoooo! På fredag bär det av, sjukt skönt, har dock galet mycket att göra innan och jag utnyttjar abslut inte den tiden som jag får. Skulle bara någon kunna hjälpa mig att bli lite med diciplinerad (jag försökt stava det där ordet på mobilen, det var så gott som omöjligt:s), men vafan man lever bara en gång :P

Idag söndag var min mening att plugga, men nej jag har typgjort ett tal i matten och inte ens kollat åt teorin, vad håller jag på med? Jag måste skräpa mig! Men jag ska försöka att hinna träna en gång den här veckan, jag har äntligen blivit frisk från den extremt sega förkylningen!

Oj, vilket negativt inlägg, det här varit okej, jag avslutar här!

Elinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0