uppdatering

Efter att en anonym skrikit på uppdatering tänkte jag att det var dags för det. Dock har klogmål kommit på att inläggen är lite för långa. Det kan inte hjälpas, jag tror inte att jag fixar att skriva så mycket kortare inlägg än vanligt:P

Men en uppdatering från senaste veckan;
  • Träning i aulan inför femmans samling. Det gick bra, kanske inte alla gånger, men jag är nöjd med min insats.
  • Eftersom vi inte hade så många lektioner så sprang veckan iväg och min panik börjar sakta bli starkare, det är så lite tid kvar nu.
  • Fredagseftermiddag spenderades med Martin och Oscar på Kofi, ett fik som har blivit lite av mitt och Martins, det är i alla fall det vi tänkt på när vi sagt fika?
  • Firande av Cassandra på kvällen, mycket bra sådant! Träffade mina tjejer från nian, det vad sjukt kul, de är så gulliga:) Jag blev lite inspirerad till mitt firande, jag tror att det blir en middag för småttingarna från klassen och sen är man välkommen hem till mig på fördrink så vi kan gå ut tillsammans, det tror jag kan bli bra:)
  • Helgen blev lite stressig i övrigt, hann inte riktigt plugga det som jag behövde och försökte klämma in övningskörningen mitt emellan jobb-passen, blev bara lite sen.
Idag måndag hade jag mitt muntliga nationella i svenskan, sjukt skönt att bli av med det även fast jag skrev ihop det igår. Men min publik tyckte att det var ett bra tal och att det gick bra i övrigt. Det var faktiskt en riktigt bra grupp, alla hade ett bra tal och det kändes tryggt! Förlåt till de som fick höra mina klagomål under dagen, jag ska verkligen skärpa mig. Måste ge det en ny chans, det kanske har blivit bättre.

Jag måste nämna igen att imorgon är det 3 veckor! Jag fattar inte att det har gått så fort och jag är inte säker på ifall jag har planerat hälsosamt till allt, men så får det vara.

Nästa torsdag är det tänkt att jag och Martin ska stå dubbelpass på gymnasiemässan, men jag har nu insett att jag verkligen inte kommer hinna det, så jag måste hitta en ersättare till mig, någon som vill? :)

Imorgon ska jag äntligen få träffa Emilia! Det var ett bra tag sen och tydligen har jag massor att uppdatera mig om:)

ONSDAG, då smäller det! Jag och Agnes ska gå på Melissa Horn på Göta Lejon. Sjukt mysigt och bra:) Längtar!:)

Nu är det dags att plugga lite teori och sen sova. Jag ska försöka uppdatera mer!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh! Jag längtar också! Jättemycket <3

2009-11-10 @ 11:44:44
URL: http://popshop.blogg.se/
Postat av: Finni

Tack för kommentaren!

Jag inser nu att det finns så mycket saker man ska ha klart innan man bör skaffa barn. Inte så att jag ångrar mitt beslut att behålla, men så att jag önskar att jag hade varit mer försöktig från första början. Så mitt råd till alla där ute är verkligen att tänka efter innan. Det är ett sjukt ansvar!

Många kramar!

2009-11-12 @ 13:08:57
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0