Sköönt!

Var är jag?? Jo jag är i varma och skööna Egypten, klockan är 16.15 och det är 25 grader och sol! Det här är det bästa som har hänt mig den här hösten. För ungefär en timme sen avslutade jag, mamma och Isabelle en lång och behövlig massage. Tack vare den kommer vi inte behäva använda solskyddfaktor på hela veckan, massörena använda någon speciell metod och olja som göratt vi itne behöver det, mycket bekvämt:)

Dagen spenderades i solstolar med solskyddsfaktor på, men ändå känns det lite som jag har bränt mig, har dock inget emot det ;)

Jag lägger upp lite bilder imorgon:) Ni blir det samtal med farmor och farfar och sedan kanske ta en liten nap;)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en skitunge, och jag hatar dig! här har man det bäst i sverige då da! helt underbara 5-10 grader, ständigt duggregn och blåsigt! men katterna saknar er inteeeee, så ni har ju liksom ingen att komma hem till ;)

haha nej då skoja, saknar er jätte mycket och jag hade velat följa med! fast det vet du väl redan.......

2009-11-23 @ 21:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0