Mitten av veckan

Idag är det onsdag, en konstig onsdag. Svenska B nationella, 300 minuter (5 timmar) lång skrivning, mitt i går brandalarmet och den här gången är det inte en övning, men jag kan inte påstå att det var någon som sprang ut ifrån klassrummet, men jaja. Dock gick det väldigt dåligt på skrivningen för min del, kom aldrig fram till det uppgiften ville att jag skulle skriva och jag var väldigt oengagerad, men jag vet inte riktigt hur mycket jag bryr mig om den där kursen. Jag var även och tränade ikväll duktig som jag är, första gången på 4 veckor, frustrerande. Jag var sämst!

Imorgon skulle jag ha stått på gymnasiemässan, men jag insåg att jag hade planerat lite tokigt så därför bytte jag bort mitt pass, därför kommer dagen spenderas i skolan, men det är inte så dåligt eftersom jag ändå slipper den en vecka :)

På fredag går planet 7.30, blir avgång från Ekerö runt 5, inte så nice eftersom jag inte har sovit mest de senaste dagarna, men det ska jag nog klara, måste bara fixa så att det är jag som kör ut till Arlanda, viktigt att övningsköra in i det sista!

Jag ska försöka uppdatera så gott jag kan när jag är borta, lite avundsjuka vill jag att man ska känna när jag ska få vara borta i lyx en vecka :)

Nu blir det att plugga matte!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0