En månad!!!!!

Nu är jag hemma, kom hem lördagsnatt med en förkylning. Pluggade lite och tog det lugnt på söndagen.
Idag var det studibesök på Synagogan:) Ett riktigt bra besök faktiskt, helt klart det bästa hitills! Dock kände jag mig lite hängig så jag åkte hem med mamma som ändå var i stan. Riktigt skönt att komma hem tidigt, då kunde jag vara så där segstartad som jag alltid är men ändå ha tid att göra något på, det kändes bra. Jag bytte till och med bort mitt jobbpass, kände att det inte skulle vara så bra att smitta kunderna med något från Frankrike, det vet man ju va det kan vara.

Alltså så har jag varit i Frankrike en veckan, i älskade och underbara Taizé! Det var verkligen en toppen vecka, jag är super nöjd! Måste tacka Tove, som verkligen gjorde min vecka. Hon är bäst på alla sätt och det är jobbigt att vara hemma nu för då får jag inte träffa henne varje dag, det smärtar lite!

Just nu känns det inte jätteskönt att vara hemma igen, det är lite väl mycket i skolan som inte är kul vilket gör att jag bara skjuter upp allt, men lite duktig har jag varit. Har nästan gjort klart filosofin och kommit kanske halvvägs på svensknovellen, men den är svår. En rysare på 3 sidor som jag inte riktigt får ihop, det känns så taget på något sätt, typ amerikansk b film, en riktigt dålig sådan. Men jag jobbar på.

Imorgon är det möte i kyrkan inför Rockcafét:) Viktigt sådant, vi ska bestämma vilka som ska spela och hur många låtar. Tove ska spela och jag har nästan övertalat Elise, hoppas verkligen att hon vill, flickan är så underbart begåvad och jag vill att alla ska få veta det!

Om 2 veckor och 5 dagar åker jag, mamma, pappa och Isabelle till Egypten, det kan ju bara inte komma för fort. Jag har sjukligt mycket att göra innan jag åker, fixa projektet, plugga matte, religion, filosofi, svenska och framför allt KÖRKORSTEORI. Helt stört, jag skriver och kör upp om 29 dagar, jag kan inte ens fatta det. Det är äntligen dags, min 18-års dag, ingen vet hur länge jag har taggat till den, ingen fattar hur mycket jag tänker på den. Jag nämner den mycket, men inte så mycket som i mitt huvud. Men jag tror inte att någon har missat att jag fyller och ifall någon gjort det ska den få spö!

I veckan är det uppspel med musikgruppen, skööönt att slippa dessa trollåtar, göra något som är mer givande:P
Men det ska bli mysigt, efter uppspelet på torsdag ska jag och Tove äta middag någonstans, bästa som händer den här veckan!

Cassandra fyller år på onsdag så hon ska firas på fredag, riktigt kul ska det bli, vet dock inte ifall jag ska med ut. Hatar att inte vara 18.

Men nu är det dags att sova, börjar 8 som vanligt.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera :)

2009-11-09 @ 16:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0