tisdag 15/12

Den här dagen har kommit otroligt fort, fattar fortfarande inte var tiden tog vägen. Nu är det över, eller inte över men jag måste börja förbereda mig, i alla fall lite. Det känns okej, var inte en jobbig dag åtminstoende och det är väl ett litet plus. Jag vet att jag måste släppa, jag jobbar på det, lovar!

Annars, ett franskprov imorgon som jag inte är taggad på, typ inte alls. Plugga glosor och adjektiv skulle ju kunna vara roligare, men nej. Sista franskan för i år i alla fall, en liten tröst. Nu har jag bara två saker kvar i filosofin och sen är jag klar för i år, har väl halvt som halvt lämnat över ir till Johan, förlåt, men han har ju bättre koll än jag. Jag får göra en bättre insats nästa år! :)

Jul om en vecka typ, jag har inte köpt alla klappar och måste hinna med det och jobba lite och träffa vänner. Det ska väl gå, förhoppningsvis.

Nu blir det lite mer franska och sen GG!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0