TACK

Ursäkta för mycket dålig uppdatering, men sist jag skulle skriva ville inte datorn som jag ville så därför sket jag i det :P

Men nytt, tisdagen belv mycket lyckad!! Klarade teorin, 60 poäng, tog mig bort till Jackobsberg tillsammans med Mamma för att köra runt lite innan uppkörn. Fick ett stort grattis av min utförare :)
Alltså, körkort på 18-års dagen, inte dåligt:) Jag är nöjd:)

Bara två veckor kvar i skolan, dagen spenderades på Saco-mässsan för att sedan äta lunch med Martin, mysigaste på länge och sedan New Moon på bio, Emilia kom med, tillsammans med några flickor från klassen:) Jag gillade filmen, snyftade mig igenom hela typ :P

Jag pluggar inget alls för tillfället, borde verkligen göra det. Men jag hittar ingen motivation och jag kommer aldrig till skott, just nu vet jag inte vad jag ska göra. Få ta och göra lite nytta i helgen, blandat med utgång och jobba. Måste byta däck på den lilla bilen, så att jag kan köra den till skolan. Måste säga att volvon känns lite stor, klumpig och lyxig för min del. Men den var till stor hjälp i onsdags, därför att jag, Sara och Martin använde vår projekt tid till något mycket effektivt, åkte till Alviks måleri och fick gratis färg till cafét, kommer bara behöva köpa ett lager, mycket billigare:)

I övrigt är allt bra, jag trivs och jullovet kan inte komma allt för snart, vara lite ledig igen :) Dock blir det en del att plugga, men det är bagateller som inte är något att tänka på nu..

Jag vill bara säga ett stort TACK till alla mina vänner, ni är bäst, jag vet inte vad jag skulle göra utan er, måste säga det oftare!

En stor Puss
Elinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0