klar!

Jag är klar med fördjupningen i filosofin, fy faaan vad sköönt! Det var sjukt jobbigt, men när jag väl kom loss så blev det lite bättre. Förhoppningsvis är jag godkänd på den, men det får vi se efter jul, därför att imorgon...

FÅR JAG JULLOV! Lovely, behövs verkligen nu, vet inte hur många gånger jag har sagt det, men det känns bara så bra! Jag har bara sam-debatt och sedan ska jag kolla på julspelet, för att sedan åka och hjälpa farmor och farfar att handla. Sen är det bara tillbaka till skolan med lite julmys i klassrummet! Lars och Hedda  har tydligen förberett något smaskigt! TAGGA!

På kvällen ska vi hem till William, mysa lite som bara SP07 kan med pizza, skvaller och film. Bäst!

Fredagen ska spenderas med Johan i Barkarby :) Sen åker han till Kenya i en månad, så därför ska jag passa på att träffa honom på lördagen också, åka hem till familjen Rask och sedan bara mysa!


Helgen blir bäst! Älskar mina underbara vänner!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0