kanske

jag vet inte, det blev lite för mycket. men snart är det jul, bara 10 dagar kvar i skolan, och hur mycket har jag pluggat? det känns rätt oväsentligt nu, orkar inte bry mig.

kan istället gotta mig i min helg, underbar. fredagen kan inte ha blivit mer lyckad, tack alla! jag kan nog inte beskriva den, men helt toppen :)

segade mig igenom lördagen för att sedan jobba på kvällen, 200 kronor i timmen nu är inte så fel :P

tog mig upp tidigt i morse för att gå på ett medel pass, just nu är jag sämst, orkar inget alls. måste ta tag i min träning. om jag orkar imorgon kanske jag tar mig bort till spåret och springer ett varv för att sedan jobba :)

slutet blir toppen nu, jag hoppas verkligen det. börjar få lite ont i magen, men försöker att inte tänka på det för mycket, det finns så mycket annat bra.

borde nog sova nu, börjar åtta som vanligt. måste bara nämna vad som är sämst med den här veckan, hela fyra fransklektioner, bajs.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0