hmm...

.. mår jag lite illa, eller inbillar jag mig bara det? Jag vet inte riktigt. Men det har varit en omtumlande dag.
Gick upp vid tio efter att ha kommit hem vid tre. Utgång med Sara, Annika, Lee, Oscar, William och Gabriel, dåligt ställe men bra sällskap!

Vid elva lämnade jag huset för att ta mig ner till Johan, lämna hans saker för att direkt åka till Rask.
Det var inte så farligt som jag trodde att det skulle vara, det var bättre. Kanske har jag överdrivit under hösten, men inte så mycket. Det känns lite bättre nu, men jag tror att det är därför jag mår illa. Det ska nog gå över, det måste det göra. Jag måste sluta inbilla mig, vet inte var det är för fel på mig, men jaja.

Imorgon ska jag jobba, men jag funderade på att åka in och träna för jobbet, men inser att jag inte pallar på grund av all snö, tar mig en springtur istället, måste röra på mig vilket fall som helst.

I övrigt, borde sova nu, ta igen några timmar så att dagen inte känns överdrivet lång imorgon!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

uuuuuuuupdate :D

2009-12-29 @ 23:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0