ångest

Jag har sån störd ångest över den här filosofi uppsatsen så att jag inte vet var jag ska ta vägen. Asså vem bryr sig m den där skiten, jag måste ju bara göra den, helt utan utsmyckningar eller något, men då är jag rädd att jag inte ens uppfyller g-nivån och jag kommer inte palla att göra om den. Det som suger mest är ju att den ska vara inne imorgon och jag sköt på det så länge som möjligt och hur bra blev det. Jag hatar att jag inte tar tag i sakerna på en gång, vi har haft den alldeles för länge för att jag ska kunna klaga så här mycket på den. Ångest!

Sjukt bra helg i övrigt, varför är inte alla helger så här bra, förutom plugget då :P

Vi var hos Anna och kollade Idol, bäst för att Erik vann. Hahah, Anna fick ur sig lite tårar och Thereses var väl inte så mycket bättre hon ;) Mycket bra! Det var nice att ha bil också:)

Jag gjorde typ inget i lördags, sov till elva, knallade runt i huset och gjorde typ inget. Vid åtta försökte jag ta tag i filosofin. Det slutade med skrik på mamma och gråt, jag ber så hemskt mycket om ursäkt om det och fattar, tack älskade mamma!

Kvällen spenderades med Oscar och hans vän Erik på lite random platser, mycket lyckad kväll! Jag hade inte tackat nej till mer sömn för nu är jag helt slut.

Mitt mål med slutet av den här söndagen är att jag ska skriva lite till på den hemska filosofin och sen ta mig iväg till Kungsholmen för att träna ett medel pass, om jag orkar efter skulle jag vilja åka till Kista, men det är ju alltid lite segt att åka själv.

Tack en gång till!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anna

filosofin ska inte vara klar förän på torsdag älskling!

2009-12-13 @ 18:07:51
Postat av: Willy

trodde att fördjupningen skulle va klar imorrn?

2009-12-13 @ 19:58:12
Postat av: Willy

nån sa att fördjupningen skulle va klar imorrn?

2009-12-13 @ 19:59:05
Postat av: therese

jag sa det...

2009-12-14 @ 21:25:53
URL: http://zorrosloverboy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0